Aku Ada Blog!!

Assalammualaikum. 
 
    Bismillah dan alhamdulillah. Akhirnya ada juga blog sendiri, kiranya first time la ya ada blog. Hihihi, selalunya dok baca blog orang lain punya kan, kita ni teringin juga nak ada blog. Tapi biasalah nak karang bagai ni memang tak pandai sangat  tapi boleh lah nak tulis blog ni santai-santai. Boleh lah aku isi masa lapang aku dengan benda berfaedah katakan pada waktu pandemik macam ni, dengan ada virus covid-19 yang masih lagi melarat di malaysia ni (huhuhu sedih).

   Jadi lepas ni boleh lah nak acah-acah menulis blog ni kan, maklumlah nak buat tiktok macam budak-budak zaman sekarang tak pandai, eh bukan apa malu depan kamera katakan. Okay lah ya orang lain buat tiktok, buat youtube dan aku pula lebih suka buat cara aku iaitu buat blog.

   Baiklah sampai sini saja aku akhiri penulisanku ini, acehhh wahh!!!!

   

Comments

Popular Posts